12hb Ramadhan 2010 (bersiap nak tarawih)

Posted By: ali's son - 8:38:00 PM
Dah 4 hari aku x g terawih atas sebab dan alasan aku sendiri..
Ish... Kurang pahala ramadhan aku...
Sedar2 dah 12 hari aku pose...
X kantoi lagi ni,,, kalo dulu2,, banyak kali...
Sebulan gerenti ade je makan secara sembunyi..
Tapi sekarang  xdah..
Insyaallah...

"Hayyaalassolaahhhhhhhh.......!!!"

Wokey... Dah azan isyak...
Aku nak chaw...
Aku xpernah buat sampai 20 rakaat...
Selalu buat 8 rakaat je..
Moga malam ni aku berjaya berjuang menunai bakti...
Moga juga aku banyak buat amal malam ni...
Aku berdoa semoga kaum muslimin di dunia menerima rahmat dari Allah swt...

Selamat menunaikan bakti di jalan Allah swt...
&
Selamat Bertarawikh untuk malam ke 12hb Ramadhan 2010

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

0 Kaki Selamber:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua