14hb Ramadhan 2010 (kepenatan yang teramat)

Perrrrrrkkkkhhhhhhh........ 
Ari ni penat gila...
Bangun awal pagi,, wat keje itu ini,, potong rumput lah,, kemas bilik...
Den sorang je lak tu...
Sebelum ni xdapek ar nak kemas...
Tapi ni kira setahun sekali kemas bilik..
Hehehehe...
Standad ar bujang..
Malas tu berganda sikit..
Hehehehe...


T kang kalo nak kawin ke,, rajin la sikit..
Cume skang ni lum ade jodoh lagi...
Malas tu ade lebih sikit...
Heheheh..


Ni tengah rehat jap..
Otak blur...
Penat sangat...
Tapi aku kuatkan gak..
Lepas ni aku nak keluar..
Nak cari bahan untuk memasak..


Walau pun aku x berkerja....
Aku lagi suka guna duit aku dari duit mak aku....
Kalo dulu kecik2 lain la.... 
Tapi skang ni rase x bes je...
Aku dah boleh berdikari... 
Ish,,, ada kebanggaan plak...
Kne tarik balik ni...
Nanti riak pulak..
Hehehehhe...


Ok lah..
Aku nak keluar..
Nak makan....
Ops......!
Nak cari bahan masakan....
Hehehe... 
Laponye ya Allah.....
Dapat air segelas ni,,, pehhhhh,,,, nangis aku...
Huhuhu....
Bodoh aje dapat...
Pahala pose apa pun tarak..
Hehehehhehe...

Raya taun 2007 rasenye &
rambutku panjang kebahu..
Selamat Berpuasa...........!
Khas dariku yang selamba............
Semoga kalian sejahtera....
Ibadat sesekali jangan dilupa........


Blup blup blup pup pup pu puu puuuu...........!!

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~