3hb ramadhan 2010 (aku jugak..........)

Posted By: Hairilnua - 8:40:00 AM
Waaaaaa.... ni nak nangis ni,,, x bersahur aku ari ni... sedar2 je dah 8.40 am dah.. uuu,,, cian aku,,, ni yang xbest rasenye ni...lapo ni.. berdenyut2 urat perut aku dibuatnye... dah la malam tadi makan ciput je,, skang ni plak x sahur... ish,, padan..... padan muka aku..sape suh x gi terawih,, ish,,, tido pun lewat.. aku jugak yang padan... ish,,,
Pe lah nasib... dah nasib badan.. boleh pulak nampak anak buah aku minum susu botol dia,,, slruuuuupppp bunyi nye... berderau lagi perut aku... ish,,, air botol pun jadi aku ni kang,, hehhehe..

Baju
xbasuh lagi ni,, melambak kat dalam bilik ni,,,
simpan stok sminggu dulu baru angkat gi basuh.. padahal tinggal angkat masuk kat mesen basuh je... tapi x penuh lagi,, jadi,,,,,,,, kurang "afdal" pulak rasenye kalo basuh sebelum bakul penuh...... hehhee,,, memang teruk aku ni.. ish... terserlah kemalasan yang teramat sangat dah ni,,,

Pasni aku nak keluar,,, nak pergi menjalankan diri di kota dengan badan yang penuh longlai.. (betul ke ayat aku ni, cam pelik je....) tapi,,, dugaan nanti mesti lagi teruk punye... dah la naik moto,, dengan asap jalan raya lagi,,,, boleh plak nanti lalu depan kedai ke,,, nampak pulak air botol dia,,, boleh pulak nampak air oren buah tu,,,,, peh.........................!!!!!!!!! ish,,,, kurang pale pose aku ni kang... ish... tapi,,,, bukan batal ke,, ish....
Stim je mata aku sekrang... tapi bukan stim jadah tu lah... tapi ngantuk.. kalo harap nak tunggu waktu berbuka,, sah dengan serta merta,,, aku jadi gila.. lame lagi wooo... xpelah... aku nak pi kebun jap.. bukan nak buka pose,,, tapi aku nak amik mesen air kat kebun tu... kang marah lagi mak aku.. slameni asik x ikut je,, pe salahnye skali2 aku dengar jugak kate mak aku... bukan sape pun,,, orang yang lahirkan aku jugak.. ish,,, ni nak sedih ni.. ish,, banyak dosa aku kat mak aku.... mak..........!!! waaaaa........!!!

Ok aku nak mandi dulu pastu nak keluar... sebelum air liur basi aku keluar,,, elok aku keluar dulu... kang x memasal kene ceramah free nanti....ish,,, aku jugak..............

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

0 Kaki Selamber:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua