3hb ramadhan 2010 (sebelum berbuka puasa)

Aku baru aje lepas pergi ke kebun untuk ambik mesen sedut air tu.. abih kuyup aku.. ujan lebat beb.. 2 jam aku mandi ujan je,,, skang ni menggigil... ish... xde sape ke nak peluk aku.. bosan r peluk diri sendiri.. nak gak kene peluk,, huhuhu... xpe... xde sape nak peluk xde hal la... aku pinjam tedy bear akak aku... beso gle,,, best peluk... huhuhu..

Aku kuat sangat batuk ari ni..sampai keluar kahak..seb baik aku xsedut balik,,, buang semua skali,, ish,, ari ni asik telan air liur aje aku.. lapo nye la... selame ni xpenah miss sahur tau... ari ni aje ni... xlarat aku dah.. rase kalo dapat air laici ni,,, memang cergas la gayanya aku nanti... hehhe...

Moto aku la ni masih lagi mandi ujan.. tadi balik tadi,, punye la suwey,, minyak moto plak abis.. alamat,, menolak la aku... nasib baik lah cume turun bukit je,, naik bukit ade sket,,, ade la 2-3 orang awek dok gelak kan aku,,, dah la basah kuyup,, mangkuk tapai betul la... bikin malu compeny betul la... tu la,, minyak moto x penah cek,, jarum minyak kat pale moto tu dah rosak,,, kalo nak cek,, kene buka sid r,, tapi malas r aku.. aku tawakal je,, ngatkan boleh r,, rupenya dah abis,, heheh... yang jadi pengajarannye,,, kalo tawakal berkali2 pun xguna kalo usaha tu lansung xada... yelah,, tawakal mintak minyak x abis,, isinya x pun... hehehhe....

Sekarang ni aku tunggu je dengan penuh tawadhuk waktu magrib ni,, tunggu waktu berbuka pose,, tengok2 jam baru pukul 6.30pm... buka pukul 7.20 pm kot,, jadi ada la masa dalam 50 min lagi,,, maknenye masa ada 3000 saat la ni... haaa..... aku kira 1 - 3000.. hehhehe... tapi takut kang baru sampai 20 kiraan,, aku dah tampo diri sendiri dah... gila aku nanti,,, ish,,,,

Ok,... dah time..!! bukan time buka lah,, time mandi... hehehheh... bagi semangat sket,, aku dah lemau dah ni... panas badan aku pas main ujan tadi... hehhe,,, jangan demam sudah r... ish...

Selamat berbuka.....!!!!

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~