7hb Ramadhan 2010 (lepas berbuka ni)

Waduh2.....!! banyak kali aku try surf internet ari ni,, xdapat2 buka pun.. susah betul kalo pakai broadband ni lah.. ingat nak pakai  streamix,,, tapi malas,, bulan pose ni,, hehhe,,, ni pun asik problem aje ni,,, tapi dah janji akan upgrade tiap ari,, jadi aku tetap bagi gak tulisan aku ni,, bukan syok sendiri k,, aku nak khatam kan 30 ari sentiasa ada kat cni,, meluangkan masa lah katekan,, hehe....

Aku sebenarnye nak partner buat blog ni,,, bila sorg2 buat memang membosankan... kalo ade partner,, dia uprgade dia punye,, aku upgrade aku punye... bila aku dah xde idea,, aku tengok lah dia punye pulak,, kira aku jadi admin lah kot,, tapi aku xkaco post yang korang tulis,, sebab bila dah ramai partner,, mesti lagi banyak bacaan yang ada... xkira la nak tulis ape,, nak tulis diri sendiri punye hal pun xape,, nak tulis ilmiah ke,,, nak tulis cerita zaman skang ke,, buletin ke,, kes ke,, ape2 ke,,, aku xkisah.. cume yang gitu2 je aku xnak ade... hope ade yang sudi... kalo ade yang sudi,, bitau la kat ruangan shoutbox tu.. bagi email,, nanti aku antar...

Malam ni aku nak pergi solat terawih lah... dah 2 ari aku xpergi atas sebab musabab yang xdapat dielakkan... aku nak pergi menunaikan bakti.... heeehheheheh.... berjumpa lagi nanti tengah malam... aku online balik..

Catat Ulasan

0 Ulasan