24hb Ramadhan 2010 (pagi ni,, nak kuar g beli baju raye..)

peh... lame sangat x menulis blog sendiri ni..
bukan x nak tulis,, tp ayat nak menullis tu xde..
lagipun sibuk sket..
dah nak dekat raye..
heheheh..

pose taun ni alhamdulillah cukup..
belum lagi nak kantoi rasenye...
rasenye la kan.... hehehe...

sat  lagi ni nak kuar g town cari ape2 yang patut..
malam nanti pergi pasar cari suar jin bundle...
pastu,,,, ntah..

sejak dua menjak ni aku kekurangan idea...
aku nak buat ape pun sume asik x jadi aje...
aku masuk web pun xtau kat mane nak masuk..
masuk yang skema,, series sangat..
masuk kat yg brutal,, pecah plak pale otak aku nanti..
otak aku mcm dah blurrrrrr....
camne nak bagi up sket otak ni ye...
otak ni cm ikut prangai budak2 plak..
hehhehe...

sorong papan tarik papan...
gergaji perahu mendajal orang..
kereta sorong dari papan..
berat nak mampos dan menyusahkan..

hehehhehehe....

ok lah.. nak bersiap..
nak gosok gigi..
nak mandi..... trrrrrrrrrrrr...... sejuk woi...
nak pakai baju.... pakai suar... spender... hehhehhehe,,,
nak smart2 sket ari ni..
bagi tergoda sket makcik yg jual baju tu...
mane tau dia bagi diskaun 90% ke... aku gak yang untung..
hehehheh....

tp sejuk plak nak mandi ni..
kang kalo asik nak sat aje... memang tido la gamaknya.
tapi aku xbiasa jalan2 ari jumaat ni..
tp kalo esok,, lagi la aku xnk...
dah compem lagi ramai..
nak x nak g je r ari ni...
ish,,,
sepoil betul lah.. hehehe..

Catat Ulasan

0 Ulasan