25hb Ramadhan 2010 (operasi malam buta)

Posted By: Hairilnua - 4:50:00 AM
Aiseh...
malam ni aku lupa plak malam ganjil...
tido aje aku ari ni..
tapi bese aku memang liat pun..
penat woo puase...
seharian menahan lapo... hehhehe...
nampak sangat yang aku ni malas pose ye x,, hehehe,,

Tapi sok aku nak jugak ar buat..
cube nak merendah diri kepada allah..
dah la aku ni banyak dosa..
kalo xjumpe malam lailatul qadar pun xpa..
asalkan allah mengampuni dosa aku yang telah lalu..
banyak sangat dosa aku buat..
tapi biarlah antara aku dan allah yang tahu segala kejahatan aku..
biarlah aku yang merasa malu dihadapan allah sahaja..
jangan lah wahai tuhan,,  janganlah tunjukkan kejahatan aku untuk santapan di hari akhirat..
semoga engkau mengampuni segala dosa2 aku yang berat di masa lalu..

Aku nak pi mandi jap..
pas makan sahur aku nak mandi..
aku nak wat subuh..
lame dah aku tinggal solat ni..
brape tan punye solat aku dah tinggal..
brape berat dosa yang aku tanggung..
bak kate saidina umar ibnu khattab,,
"bukan dianggap Islam orang yang meninggalkan solat"...
nauzubillah..
semoga taubat ku diterima allah swt..
amin...

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

0 Kaki Selamber:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua