Aku X Selamanya Hidup Dengan Mu..

Bismillahirrahmanirrahim...
Dengan nama Allah,, aku menulis kembali penulisan ku..
Yang makin lama semakin x bersemangat untuk aku menaip lagi..
Kalo ikutkan,, ade 1 buku lama yang aku nak letak dalam ni sebagai panduan..
Tapi aku dah malas dah..
Nanti lah bila2 aku rajin aku salin dalam ni..
Xde jual nye buku...
Bahasa jawi,, lame x bantai base jawi..
Dulu kecik2 rajin gak baca paper jawi kat paper utusan kot rasenye..
Skang ni bila baca,, dah lambat sket..
Kira boleh gak ar baca...

Aku bler...
Aku mod....
Ahhhhh......
Aku nak tido dulu lah...
Ngntok siuuutttt.......

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~