Dengan nama Allah swt...

Dengan nama Allah swt..
Aku menulis bukan kerana nama..
Bukan juga kerana nafsu..
Atau hal2 yang sama waktu dengannya...
Aku menulis kerana ingin mencari kelainan pada diriku..
Mencari sesuatu yang aku xpasti apakah halnya..
Insyaallah jika terdapat sesuatu info yang berlawanan dengan kebenaran,, akan aku pastikan bukan dari tulisan aku..

Dengan nama Allah swt..
Aku bukan jenis memilih kerja..
Sehingga sekarang aku belum ditakdirkan lagi untuk dpt bekerja..
Ingin sekali aku buat projek sendiri..
Tapi modal xde.. Lagipun pengalaman buat projek pun xada..
Takut nanti salah amik jalan..
Insyaallah jika terdapat peluang kerja untuk aku,, akan aku kekal disitu untuk mencari pengalaman yang lain dari sebelumnya..

Dengan nama Allah swt..
Aku sering kali dipersalahkan akan sesuatu..
Padahal aku lansung x buat hal itu..
Adakah aku memang ditakdirkan hanya untuk disalahkan..
Mungkin kerana aku ni hensem sangat kot,,,,,, hehhee..
Segala yang aku buat,, segalanya dipersalahkan..
Bila aku xbuat,, sibuk suruh aku buat..
Insyaallah jika terdapat kesalahan yang orang lain boleh menyalahkan aku,, maka aku akan meminta ampun terlebih dahulu sebelum aku dipersalahkan lagi..

Dengan nama Allah swt..
Berat badan aku x sampai 50kg...
Tinggi aku dalam 169 cm...
Slim river la orang kate...
Aku ada kelemahan sendiri...
Kalau orang tengok,, mesti perasan sesuatu kelainan..
Ada jugak orang mempersendakan aku pasal hal itu..
Aku xkisah... Asalkan x kacau aku...
Dan aku pun xperlu nak terasa...
Allah takdirkan aku jadi begitu..
Kalau aku marah,, seumpama aku marah pada Allah swt..
Tapi pernah 1 ketika aku memarahinya....
Dan ketika itu jugak Allah tunjukkan kebesarannya hanya dengan Lailahaillallah.....!! yang aku ucapkan..
[segala cerita berkaitan terpaksa aku potong untuk mengelakkan spekulasi... harap maklum..]
Insyaallah jika terdapat lagi kemarahan aku pada Nya,, pasti aku bunuh diriku sendiri..
Sesungguhnya bukan layak syurga bagi orang yang memarahi Allah swt...

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~