Raya Yang Sayu Buat Hatiku..

Posted By: Hairilnua - 4:11:00 PM
Sayu aku rasakan Hari Raya tahun ini..
Ntah lah..
Rase x best je...
Maybe sebab x dapt wet raye kot,, heheh...
Raya pertama aku duk umah...
Kedua pun duk umah..
Ketiga duk umah gak...
Keempat pun duk umah...
Kelima,,,,,,,,,,,,,,, aku keluar rasenye...
Kuar sorang2 round2 town...
Xtau pe mende nak wat..
Sampai la sekarng...
Esok lusa aku dah nak stat keje..
tapi pengalaman raya taun ni memang x rase ape lah..
Gambar sebijik pun x ambik..
Ish...
Cian aku...
Eh...
Ada orang datang lah..
Aku nak layan tetamu dulu lah..
Hehehhe...
Tah sape2 tah...
Chaw Chin Chaw......

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

0 Kaki Selamber:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua