Phuuuhh... Tamat Sudah Design Web Page Aku Ni..


Dari kelmarin,, semalam,, malam tadi,, pagi tadi,, petang,, malam,, sekarang ni dah pukul 1.26am baru r aku lega tengok blog aku ni.. xtau la kalo orang lain tengok macam semak,, aku tengok ok je,, hehhehe... Nyesal plak x dengar je cakap orang,, buat je design lain... tapi yang aku frust,, aku tetap x boleh centerkan blog.. memang frust betol la.. kalo ade sapa2 tau,, bitau la ye.. aku bagi duit beso ni... spe-sial edition.. taun 1971 tu... sekarng sume taun 2000 je.. hehehheh... boleh la wat beli jajan ke,, gula2 sebiji ke,, tapi gula2 pun skang banyak yang 20sen dah,, hehheh.. Pandai2 la menggunakan dengan sebaik2nya.. ajar aku tau,,, hehhehe...

Pun semalam sampai tadi tu aku ade la jugak cari iklan bodo2 tuk cantikkan blog ni.. tetiba termasuk la kat 1 ikan duit la katekan... bosan2,, aku baca la jap... xperlu klik pun dapat,, ish,,,, slalu kalo iklan tu,, kene klik baru boleh dapat duit.. nak buat orang klik tu yang makan taun tu.. yang ni cume letak je iklan,, dapat duit,, jadi,, aku pun test la.. daftar free ape free sume free,, balun aje la.. nak tengok,, duit ape aku dapat... kalo duit orang cina mati tu,, memang cam ar kan,, hehhehe... dibagi 10,000,000 pun,, pinang anak dara xdapat.. dapatnye pelempang aje.. flying kick kate emaknya.. hehhehe... tu banyak2 iklan aku letak tu dia punya lah tu.. aku test aje..xdapat xpe.. xrugi ape pun.. makin cantik blog aku ade lah.. 

Esok la aku sambung penulisan aku.. dah lame tertangguh aku punye skrip untuk label "Pesanan Seorang Da'i" tu.. ngantok.. nak tido.. sok kene bangun awal lagi.. hehhe.. trima kasih pada orang2 yang membantu menyelesaikan permasalahan blog aku ari ni.. trime kasih sangat2... jasa mu dihargai.. 

Catat Ulasan

0 Ulasan