Story Lagi Aku

Malam ni nak story sket...berkenaan aku yang asik menggigil x tentu pasal ni...hadei...ni aku tengah menggigil ni... slalu kalo menggigil,,, perut minta makan tu...tapi ni baru je makan 2 pinggan,,,xkan la minta makan lagi kot...ade la sebabnye.... nak kata aku  takut,,, takut ape? aku pun xtau la...kadang2 aku memang camni.... nak kate cuak,,, cuak ape nye.... tapi tangan aku menggigil.... kadang2 je ni...tapi ble dah gigil,,, sampai tido pun gigil...tapi esok ok dah... pastu tengah gigil ni pun,,peluh bagai nak rak...kuar air masin dalam tubuh aku x henti2...dah full dah kipas ni pusing..... nak kate panas,,,dah sejuk dah ni... tapi tetap gigil,, kuar peluh yang banyak..... agak2 aku nak mati dah kot...ish,,,,, cabul ayat den ni...mati tol2 tau ar....ape pun xdapat...ish... tangan aku je la gigil...badan aku ok je...tapi kalo orang tengok gaya aku camni,,,mesti orang pk aku isap "jadah" tu kan? hahaha... nauzubillah..... rm sjuta kat depan aku pun xmau aku isap de...biar miskin idup..bukan miskin akal.....heheh...betul ke ayat aku ni...ish.... selambe aje........

Catat Ulasan

0 Ulasan