Panasnye Hati........

Posted By: Hairilnua - 12:07:00 PM
Letih idup mcmni..buat ape pun sume x kene.. pegang hp salah..x pegang salah,, kuar merempit salah,, isap rokok salah,, mandi je yang x salah..so,, aku mandi dekat 7 kali pagi ni sebab ati aku panas gile..walaupun aku demam,, memang sejuk,, meleleh air dari idung aku..siap boleh sedut balik lagi...hadei....

Walaupun aku suka berdepan dengan masalah,,tapi,,bila masalah yang sama je,,menyampah gak aku..fedup aku cmni..mod ade,,terus ilang..mane tah ilang mod aku..sape la curi..mangkuk ayun tul.. rase nak ketuk pale ngan hammer je..tapi hammer yang de bunyi tu la..kat kedai cume rm1.50 je kot..

Malam tadi dah la mimpi cam cibai..3 kali berturut2 mimpi sama je..bukan 3 ari 3 malam..tapi 3 kali..aku tido kul 12,,pastu,, terjaga kul 1.30 pasal mimpi pelik..pastu aku tido lagi,,mimpi lagi,,bila jaga,,tengok jam kul 1.40..10 min je aku tido..lailahaillallah...aku tido je la balik..ngantok...skali mimpi lagi daaa...tengok jam,, kul 1.45 pagi!!..sakit nye ati..terus ilang mod tido aku..cube gak cari mod tido aku balik..amik rokok,,isap sebatang2..x tido gak..layan plak intenet,,buka fb..peeeehhh...lagi sakit ati aku...punca fb ni..cam gampang laa..ni baru je aku deaktivate aku nye fb..dengan nekad dalam hati,,aku xkan buka lagi fb aku sampai bila2..tapi xtau la bleh tahan ke x..sebab tu aku x nak janji..aku cume nekad xkan buka..siot la bai....

Ari ni aku demam teruk gila babi..tapi aku nak kuar gak jap lagi..aku nak setup moto gila2,,x penah aku bawa gila2 lagi sebelum ni..sebelum ni aku bawa walaupun cilok tu memang standed la kan,, tapi,,gila2 tu blum penah lagi..kali ni aku nak pangkah je ape yang dapat..memang kali nak cari pasal..siallllllllll!!!cam gampang..

Aku blur...cian aku..dilema x tentu pasal.. demam ni plak cm xmau kebah je..ubat docte pun dah bedal nak abis..kang aku makan 1 papan panadol kang,,mampos aku plak kang..blah laaa...

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

0 Kaki Selamber:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua