Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir

Posted By: Hairilnua - 10:21:00 PM
1. Pemimpin
2. Lembut Hati
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin Sangat
5. Boleh berbincang
6. Angin Semacam
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour 


Tarikh Lahir Den : 31 01 1986
3+ 1 = 4 
Maka kotak pertama adalah 4..

Kemudian campurkan kesemua nombor..
3 + 1 + 0 + 1 + 1 + 9 + 8 + 6 = 29
Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti :
2 + 9 = 11
Jika masih melebihi jumlah 9,, teruskan lagi..
1 + 1 = 2
Maka kotak kedua adalah 2..

Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua
4 + 2 = 6
Oleh kerana hasil campur kurang dari 9 maka x perlu dicampur lagi

Maka kotak ketiga ialah 6..

hasilnya.. 

4 : Rajin Sangat     2: Lembut Hati
6: Angin Semacam

Selamat Mencuba.....!!
P/s : Aiseh.. cam betul je semua.. mmg den rajin..rajin tido.. memang den lembut ati pun..baik je budaknye..haha.. yang angin semacam tu..hahaha..betul la kot..den angin memang lain macam sket..hahaha.. Sekadar untuk hiburan dan melepaskan tension.. Bukan untuk ramalan nasib @ seantara dengannya.. Harap tiada sesiapa yang terperdaya dengan hal macam ni kerana Rasulullah telah bersabda,, "Orang yang datang kepada ahli nujum dan bertanya kepadanya sesuatu, tidak akan diterima solatnya selama 40 hari"(Muslim)

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

0 Kaki Selamber:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua