Hanya Pada mu yang aku rindukan..

Ma...
Terlalu sangat merinduimu...
Maafkan diriku melukai hatimu..
Janganlah biarkan aku sendiri..
Aku kesunyian keseorangan..

Ma...
Kembalilah syg..
Tiada yang lain selain dirimu ma..
Tidak pernah terlintas untuk mencari pengganti mu..
Tak pernah aku terpikat dengan sesiapa selepas dirimu..
Tak sanggup aku kehilanganmu ma..

Ma..
Makin lama makin jauh kau tinggalkan aku..
Tapi makin kuat pula aku merinduimu..
Janganlah pergi tinggalkan diri ku ma..
Kembalilah kepadaku..
Kita mulakan hidup baru..
Tinggalkan kenangan pahit..
Kenangkan masa bahagia kita dulu..

Ma..
Akhir sekali..
Harap kau maafkan diriku..
Aku menunggu mu..
Tak kira di mana kau berada..
Harap kau mengingatiku...
Dan juga merindui ku sama seperti aku merinduimu..
Rindu dengan senyuman mu..
Rindu dengan tawa manja mu..

Aku sangat cintakan diri mu Ma............

Catat Ulasan

0 Ulasan