Aku Punye Blog Daaaa......

Bismillah.. Dengan nama Allah,, aku rasa nak menulis sedikit di dalam blog kesayangan aku ni.. tulis la ape2 yang patut.. asalkan x sunyi sepi.. walaupun aku lame x update,, tapi tetap ade je orang yang masuk dalam web ni.. maybe secara x sengaja termasuk ke,, ade jugak traffic dari luar negara.. tapi,, aku nak tunjuk,,, ada 1 topic ni je yang buat aku nye blog ni sentiasa ada pengunjung... ni aku gune screen picture dari google extensions..


Ini gambar untuk minggu punye la.. ni kat bawah aku letak untuk all time punye... rembat dari blog stats..


Yang ni kat bawah aku tunjuk lalu webstats... ni untuk bulan ni punye.. 


Haaa.. ni la sample2 nye.. aku sebenarnye xde idea nak tulis ape.. so,, aku bantai la tulis ni.. ni la namenye,, menjimatkan kos penulisan... hahaha....

Aniway,, aku skang dah meniaga.. nampak  x kat sebelah aku ni? ade tulis Toys Bundle... kalo rase nak jenguk laman keje aku,,, gi la kat http://www2.budakkecik.com.. aku jual barangan secara online.. khas tuk budak2 kecik punye.. nama website pun budakkecik.. hahaha..ni lah antara sumber pendapatan pertama aku.. baru je 2 bulan aku start.. Insyaallah,, aku jugak nak buka perniagaan yang bersangkut paut dngnye lepasni.. hope ade la rezeki... 

Wokey... kamon bebey....... see u late night... hahahhaa.....

Catat Ulasan

0 Ulasan