My Love....

My Love... di mana kau berada sekarang? di rumah mu ke? di ofismu ke? di pantai ke? di air papan ke? di kedai makan ke? em...

My Love.. bukan ke dulu kita pernah berjumpa dalam keadaan yang serba ringkas.. dalam keadaan tanpa perlu fikir panjang.. kita hidup bahagia dahulu... em...

My Love.. makin hari,, kita semakin dewasa.. makin cepat msa berjalan,, makin lama masa sndiri akan meninggalkan kita.. adakah kau jugak begitu? em..

My Love.. masa susah senang,, kita hadapi bersama.. x de sembunyi,, x de nak sorok2.. sume kita kongsi,, kita selesaikan bersama.. kita bermuafakat tentang hal kecil dan besar.. tapi sekarang? hancur semuanya.. em...

My Love.. aku kah yg salah?? mmg aku salah,, kerana 1 perkara yang dianggap besar oleh dirimu... berlanjutan hingga ke hari ini...em..

My Love.. aku adalah diriku.. aku tunjuk semua yang bakal kau saksikan jika ditakdirkan kita ada jodoh.. tapi,, kau x trime.. kau hanya ingin aku mengikut telunjuk mu sahaja.. kau x menghormati pandangan ku,,bkn ke,, wktu seawal dulu,, ko sndiri berjanji akan menerima aku seadanya? em...

My Love.. fikirlah.. sememangnye x tau ape yg kau fikir.. moga kau blh beritahu ape yang kau fikir.. aku bkn ade ilmu yg boleh baca fikiranmu..

My Love.. apa yang aku berikan padamu,, kesemuanya ikhlas.. tiada 1 pun yang aku inginkan kembali.. aku cume mahu dirimu.. tapi,, Allah yang menentukan segala takdir.. sememangnye aku sntiasa berusaha,, cube untuk mendekatkan kita.. tapi bkn aku yg menentukan takdir kita..

My Love.. ingatlah.. pernah 1 masa,, aku terlalu mencintaimu.. sgt merindui mu.. aku xkisah ape ckp orang..kawan aku,, family aku sume ckp aku mcm2,, tapi aku dulik ape.. aku hanya fikir dirimu.. tp,, hanya 1 nak aku tanye,, pernahkah kau jd seperti ini?

Kepada mu My Love.. diriku dan dirimu suatu ketika dulu,, xkan pudar dalam ingatkanku...

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~