Lakaran Gambar Muslimah

Posted By: Hairilnua - 9:02:00 PM
Senyuman seindah bunga yang mekar...

Merenung jauh di sana........

Ape tengok-tengok?!

Cantiknya pohon itu....

ISLAM itu untuk semua..!

Sehalus sinaran bulan.....

Piss......!

:) Smile Always...!

Senyum itu sedekah...

Pakaian kami pakaian Islam...!

Senyuman terindah.....

Si rama-rama yang cute...

Ku renungi matanya....

Bersama ke mana saja...

Ke puncak kejayaan....

Sopan dan berakhlak mulia.....
Memohon maaf atas peng 'edit' an yang blum sempat aku pinta kebenarannya untuk melakukan lakaran terhadap gambar-gambar yang aku copy dari google.. Kesemuanya telah aku edit menggunakan Photoshop CS 3.. Semoga anda semua berada dalam keadaan sihat hendaknya.. Insyaallah...

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

3 Kaki Selamber:

  1. bagus-bagus banget ya lakaran koleksi gambar muslimah nya

    ReplyDelete
  2. bagaimana cara mendapatkan lakaran sketsa kartun muslimah tersebut?

    ReplyDelete
  3. caranya menggunakan khidmat photoshop...

    ReplyDelete

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua