Bacaan Harian Ku yang Memang wajib Aku baca Bila Kat Atas Moto..

Haahahaha... heeee... aku nak kongsi bacaan harian aku je ni.. so,, sejak 3 ari lepas,, aku suka baca bacaan ni.. sebenarnye ade seseorang yang sgt2 special dalam hati ni yang suke baca ni,, tapi aku pulak rase nak baca slalu.. sampaikan bacaan aku ni sampai aku lagukan skali.. cume,, yang ni aku copy kat youtube je.. aku nye hp mahal x de,, x leh rakam.. heee.. so,,, ni la dia... maksudnye disekalikan lah.. aku x taip pun.. huahahaha...

حسبى ربي جل الله
مافي قلبي غيرالله
نور محمد صل الله
لاإله إلاالله



Kepada seseorang,,, harap kau jugak menerima aku seadanya walaupun aku tahu,,, kau membenci aku hisap rokok..  tapi inilah diriku.. aku boleh usaha,, aku boleh testing,, tp,, x brani berjanji... at least aku cube.. mane tau esok lusa,, taun depan,, sedekad depan punye depan punye taun depan ke,,,,,,,,, heeee....

Lagi satu,, pada kau yang sangat aku cintai,, 1 je aku nak tanye,,, 
....
...
....
...



..
..
..
.



































































































































































































































Will U Marry Me???

Catat Ulasan

1 Ulasan

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019358XXXX. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~