Malam 6 hb January 2012

Di malam yg sepi ini,, ku sisipkan rasa cinta pada yg esa,, dengan rahmat Nya,,, ampun kan daku... bismillah...

Bersyukur aku ke hadrat ilahi,, kerana dengan rahmat Nya,, aku masih lagi hidup sampai la ni,,dengan bernafas dan sihat nya,, serta masih bersemangat berlari2 mengejar impian yg x pasti.. heee....

La la la....

Aku sekarang mau celita selikit ma... wa cikalang sulah belkeljaya cebagai technician di cebuah Campus di Cyberjaya.. haa.. itu saja wa mau celita.. taun dipan punye depan,, wa celita lagi looo.. heee...

Aku lame x upload gambar kat blog kesayangan aku ni.. heee... nnt2 aku nk upload lah.. skang ni aku tengah curi2 gune computer pejabat ni,, tp klu staf tau,, mampus aku.. heee....

Aniway,, dalam ni ramai india dari melayu.. nama pun campus,,, dot dot dot.. heee... setiap ari aku kerja wat check list aje.. menyampah den... heee.. tapi,, at least,, ade gak keje aku wat.. dari duk wat taik mate je kat umah,, ape pun x dapat.. heee...

Skang,,, nak la cite sket... aku x tau pe nk cite la.. heee...

Kat sini slalu aku blasah kopi mix 3/1 kat bilik pntry,, hee.. seari dalam 6 cawan msti ade nye.. heee...

Wokey,, saje menulis,, dah mmber aku dah setle,, aku pn kene  la menyetlekan diri gak,, heee... selamat........!!!!!!!

Love u porever.... muah.. heee...

Catat Ulasan

1 Ulasan

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019358XXXX. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~