Betul Punya Nyenyak

Padan muka aku,, kan dah terlelap.. ish.. hahahaha... boleh plak aku bantai tido plak kan,, ish,, padahal malam ni kerja sepatutnya... ish.. baik punya tido.. tapi malam tadi ujan,, tu yang lagi lena aku tdo gamaknya.. ish.. x pe lah.. selame aku kerja,, inilah kali pertama aku x datang kerja,, sekali wat hal pun x pe lah.. nanti pun aku nak berenti kerja dah..  nak wat guaner.. heee...

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~