Bikin Blog Baru

Proses pembikinan blog baru yang penuh simple dan mesra alam masih lagi dalam proses pembaikan.. ish... lomau tangan den,, tu,, slide show tu ade problem pulak.. cari2 x jumpe.. dia nak main 1 gambar je,, lain dia x mau.. lagi,, dengan link2 kat atas tu.. ish..

Rindu kat template lame aku,,, heee.. dulunye template dah lembab,, dah la internet aku lembab,, so,, buka pun lembab,, tapi lepas aku tukar yang ni,, cepat giler dia loading walaupun internet aku bapak slow..

Maybe dalam seari 2 lagi siap la pembikinan blog aku ni.. letih la asik mengadap je bende ni.. penat mata memandang,, penat lagi jari nak menaip.. ish...

Bak kata orang,, "Bersusah2 dahulu,, bersenang2 kemudian..".. ish,, cam x de kene mengena je ngan topic.. heee...

Orait lah.. nanti esok lah aku sambung bikin blog ni.. nanti pukul 11 malam nak keluar g kerja lagi,, penat kalo x de rehat.. lagipun blog ni anytime boleh buat... heee.. g nite my lovely blog...............
Alangkah bestnye kalo aku dpt nyenyak tdo cam kucing ni.. ish...

Catat Ulasan

0 Ulasan