Fenomena Masa Kini

Hi.. lame x memekak membebel kat dalam blog aku sendiri ni.. hahaha.. dah bz sket,, x de masa sangat nak online blog dah.. tapi bile masuk ni,, dah kurang dah orang masuk blog aku.. x pe lah.. aku x kisah,, asalkan blog aku jalan cam biasa.. heee...

Aku sekadar nak cerita sket la pendapat aku ni.. pasal,,,,,, politik... psal,,,,,,,, hiburan.. psal...... ape2 je lah.. asalkan otak aku ade idea tuk ku salurkan pada jari aku untuk terus menaip tanpa henti.. lagipun lame dah aku x buat typing test ni.. dah slow dah tangan aku menaip dah.. ish..

So,, gini kisah nye.. aku baru je layan 1 lagu ni kat youtube.. lagu bahasa kelantan tapi nyanyi lagu cam gampang.. ade unsur2 lucah la.. so,, ade la pengkomen2 yang bangang serta bodohnye tu ade la yang komen,, dia tulis gini,, "buat malu je, kata serambi mekah tp jd cmni lak..."  so,, aku sekadar nak kate kan pendapat aku je lah.. jangan ibaratkan hidup ni umpama "jatuh nila setitik, rosak susu sebelanga".. kat mana2 je semua ade yang baik dan jahat.. tapi yang macam kat atas ni,, sape yang tulis tu memang bodoh lah.. aku copy je,, aku x tulis aaa... hahaha..

Orang macam ni aku anggap sebagai orang bodoh sebab x guna pale otak dia yang bijak pandai tu.. errr.. err... tetiba idea aku tarak.. hadei.. tadi beriya nak menulis.. ish... maybe aku kuat kutuk orang kot,, tu yang tuhan anugerahkan aku dengan sifat pelupa.. heee....

Di akhir cerita,, jangan lah cepat sangka buruk hanya dengan melihat luaran tanpa melihat yang dalam nye.. @ berkata ikut suka hati tanpa memberi ruang pada diri untuk menilai seseorang itu dengan penuh dedikasinya.. ish..

So,, kat bawah ni aku nak sebarkan sebuah Kitab Tauhid daripada karangan Syaikh Muhammad At-Tamimi yang sesuai di baca oleh semua golongan usia,, remaja dan retua maupun reanak sekalipun.. hee.. so,, nikmatilah...

Download Link :
http://hotfile.com/dl/145856358/bc3514c/kitab-tauhid.pdf.html

Catat Ulasan

0 Ulasan