Ikut hati mati,, Ikut badan binasa

Kadang-kadang aku rasakan hidup aku kosong..
Terasa seperti berada dalam dunia lain..
Orang takde,, permainan tak de,, apa pun x da..

Kadang-kadang aku rasa benci dengan diri nie..
Kenapa aku bukan macam tu?
Kenapa aku mesti macam nie?
Walau selalu muka aku hepy,,
bukan bermaksud hati aku hepy..

Kadang-kadang aku merayau..
Mencari di merata tempat,,
Di mana tempat aku akan diterima..
Kemana tempat yang akan jadi persinggahanku..

Kadang-kadang aku berlari..
Penat berlari,, aku berjalan..
Bila rasa bosan,, rempit naik motor..
Bawa laju-laju umpama kene kejar dengan Seven Five O..

Kadang-kadang aku terasa aku ni baik..
Tapi kalau aku je cakap,, tak lah baik sangat maksudnya..
Angkat bakul tutup pale sendiri ada la kot..

Kadang-kadang sunyi hati aku diubatkan dengan lagu..
Irama rock,, brutal,, balada,, hitz,,
Tapi bila dengar lagu nasyid,, tertido pulak aku..

Kadang-kadang aku rasa seperti...........
Emmmmmmmmmmm...............................................
ok lah..mod tetiba..
rase nk kuar..
takde nak kadang2 dah..
bodoh aku ni..
bangang.
sengal..
cam babi..
laknat.
setan.
anjing
aku semua.
sbb sikap pelupa aku
aku lupa
bukan aku tipu
sial la aku
babi pun  x gila cam aku
bodo
bodo
bodo
bodooooooooohhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
bustard
aku nk keluar
tngok boleh tenang ke x
ke makin bodoh
@ makin pelupa
@ makin sial
mmg sial aku
aku sial
sial
sial
sial
sial
blog x blog
klu mod
ni je tmpat aku ckp
pbuatan aku buat kat luar
yup
aku nak kuar
aku nk kuar
kuar
kuar
KELUAR!!!!!!!!!!!!

1 comment:

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~