Cerita Terbaru Aku

Assalamualaikum blog kesayangan..

Buat pengetahuan,, aku sekarang dah bekerja kat tempat baru.. namanya Dialog Group Bhd.. Aku jadi technician je kat sini.. Dah lebih sebulan aku bekerja kat sini.. Memang puas ati la kerja nya.. Cuma kadang2 boring sikit bila takde kerja.. Kalau boleh tido,, memang untung lah.. Tapi kalo nak kene pelepuk dengan bos aku,, silakan la tido.. Hahaha... Hari tu aku dah kene sekali dah.. Terrrrrrr tido... hehehe...

Kat sini mula2 aku sorang je technician,, tapi lepas 3 weeks aku kerja,, masuk sorang lagi,, tapi merangkap supervisor technician lah.. Hahaha.. xpa lah.. Gaji aku x kurang pun kalau dia masuk.. Bagi aku,, jangan kacau kerja aku sudah.. Yang aku tau,, aku x payah penat2 pk nak buat kertas kerja ke,, nak taip apa2 ke,, yang aku tau,, ada kerja aku buat lah.. xde kerja,, aku lepak lah... best x? hehehe..

Makan kat sini selalu kena RM4.50 - RM5.00.. tapi aku tapau lah.. kalau makan kedai,, mau kena RM7.00 punya.. air kurang2 teh ais.. tambah lagi air kosong.. elok amik air kosong kat ofis aje,, free 3 dalam 1.. Sejuk,, sederhana,, panas.. mana2 pun boleh.. hehehe..

Bos aku kat sini ok lah.. baik dalam ketegasan.. aku suka.. jadi,, kita nak minta pendapat pun boleh,, lawan cakap pun boleh,, asalkan tak lari dari tajuk perbincangan.. Tapi pagi tadi aku ade la jawab cakap bos aku,, Cat nama pendeknya.. aku cakap x boleh,, dia cakap boleh.. Aku minta lebih,, dia cakap dah limit.. Kalau orang tengok gayanya macam aku plak kene marah.. tapi aku still jawab gak.. sampaikan si kak nora ni tah ape dia tau,, dia leh cakap dengan nada poyo dia,, "menjawab,, menjawab..".. aku rilek je la.. macam orang x tau je dengan perangai dia,, sape tah nak cakap ngan dia.. seb baik bos aku bukan kau.. tau nak mengarah,, tapi x tau nak explain.. kecoh je.. so,, si cat ni pandai jawab balik dan x bosan dengan setiap pertanyaan aku,, maka,, aku tanya dia je lah.. tapi x mau puji lebih2,, nanti kesayangan aku si Anis nanti jelous.. hehehe... nak kawin dah aku.... insyaallah,, next year..

Aiseh,, sedap2 citer,, ade kerja plak.. seb baik aku taip cepat.. blah dlu.. next time aku cite lagi.. love u... Anis.. muahhh.. heehehe...

Catat Ulasan

0 Ulasan