Al Kisah...................

Al Kisah permulaan bicara..
Kisah apa pun aku selamber..
Pantun ku selamber tah apa2..
Silap dengar takut jadi giler....

Al Kisah anak orang..
Pergi mandi dalam kolam..
Gaya pakai macam nak g perang..
Ada baju takde seluar dalam..

Al Kisah seorang anak muda..
Semasa berjalan menundukkan muka..
Bajet nak malu2 depan anak dara..
Gaya standard mana2 pun ada..

Al Kisah bapak si buaya..
Besar gedabak macam raksaksa..
Sibuk merangkak je kejenya..
Tak caya? G zoo negara..

Al Kisah aku yang selamber..
Aku malas nak pk nak tulis aper..
Agak2 rasa nak lagi pantun selamber..
Insyaallah next time aku citer..
Hope korang suker..
Walau pun tah aper2..
Walau dimane korang berader..
Harap sudi bersama blog selamber..

Adiossssssssss.............

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~