Pada Dia Yang Aku Sayangi

Bismillahirrahmanirrahim pembuka bicara..
Ucapan selamber mengiringi kata..
Seribu kali tetap ku berdaya..
Mengatakan aku cinta padanya..

Sahut menyahut alunan azan..
Memanggilku agar melaksanakan kewajipan..
Kata-kata semangat dari kesayangan..
Buat ku cepat nak pergi sembahyang..

Budi pekerti sentiasa ada..
Walau di mana dirimu berada..
Itu yang buat aku rindu padanya..
Aurat badan tutup sentiasa..

Nama ayahnya Abdul Mutalip..
Nama mak dia aku dah lupa..
Sory ye yang saje nak taip..
Marah jangan majuk takpa..

Suka aku tengok matanya..
Lembut tapi penuh bermaya..
Gaya memang sangat2 manja..
Hope nanti jadi aku punya..

Sentiasa berbual ku dengan dia..
Last2 tertido tah pukul berapa..
Al Waqiah sentiasa ku baca untuk dia..
Sebab? Ubat tido katanya..

Hadiah banyak dari tangan dia..
Aku ni tah bila nak bagi pulak..
Jangan pk aku ni kedekut ya..
Nanti2 pasti aku bagi jugak..

Sekarang dah pukul 5 daa..
Berapa lama mau taip daa...
La ni time solat daa..
Aku ni,,, tak takut dosa kaa?????

Pokok ubi pokok nenas..
Port lepak si belalang..
Nak taip aku dah malas..
Lain time ye yang...

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~