Bosan Gile Ah

Aku rasa aku dah bosan dengan blog aku nih. Aku dah tak tahu nak tulis apa lagi.. Aku dah tak tahu nak merepek apa lagi.. Aku tengah fokus pada benda lain.. Aku tengok je blog aku ni je dah buat aku bosan.. Aku pun tak tahu kenapa........

Aku jalan2 pergi blog walking.. Aku tengok banyak entri2 best yang orang lain buat.. Bila aku nak buat,, aku semacam malas gila nak buat.. Aku rasa macam buang masa pulak..

Tapi,, bila aku fikir balik,, rupanya design blog aku yang membosankan aku.. Bila aku buat blog walking ke atas blog sendiri,, banyak kenangan masa lalu yang aku catit kat sini.. Semua buat muka aku jadi ceria balik..

Aku tak jadi nak jahanamkan blog aku.. Yang mana,, waktu tadi memang kuat betul azam aku nak bunuh blog aku sendiri.. Aku rasa bosan..

Baru aku tahu yang design blog aku ni memang membosankan.. Aku tak berapa suka background putih.. Aku nak tukar warna hitam pulak.. Sebelum ni aku buat warna hitam,, memang lawa.. Tapi oleh kerana ada something yang aku letak kat design tu membuat aku kena tukar design lain pulak..

Aku tengah pk,, kat mana aku nak cekau design eh.. Aku malas lah nak guna template2 yang free kat kebanyakan website yang tawarkan template free nih.. Aku suka design sendiri.. Aku suka meragamkan kepala otak aku sendiri..

Alhamdulillah,, tadi aku check rank traffic blog aku, ni yang aku dapat..
Alexa Traffic Rank,,  seingat aku dalam sebulan lepas,, blog aku ni dapat juta2 aje..  Dulu ada la sekali paling kuat aku dapat 700k ranking.. Ni tengok semakin menurun.. Aku pun tak tau apa yang orang search kat blog selamber aku nih.. Tapi,, terima kasih lah kepada anda yang telah melayari blog aku nih.. Arigato wataimas...

Pasal design blog, aku nak buat di masa terluang sahaja.. Sekarang aku free.. Aku tengah pk nak buat design macam mana.. Dah minat aku untuk design blog sendiri.. Mungkin juga kau just copy template je kalau malas sangat nak buat banyak.. Cuma perlu modified sikit lah..

Lupa nak info,, pada yang membaca entri aku,, aku nak kabarkan yang aku bakal bertunang pada 15 December 2012 ini bersamaan hari Sabtu.. Aku dah lama membujang.. Dah 26 tahun dah aku.. Aku nak rasa hidup berumah tangga.. Aku nak ada disiplin diri.. Aku nak jadi orang yang bertanggung jawab.. Insyaallah..

Banyak krisis masa lalu yang telah aku redah.. Terlalu banyak pahit manis yang kini hanya kenangan.. Tapi waktu sekarang dan selamanya,, aku letak tanda [.] NOKTAH dalam diri aku untuk kenangan di masa lalu.. Aku nak street,, fokus pada kesayangan aku sahaja.. Aku tak mahu lagi terhutang dengan sesiapa lagi.. Walaupun bunyinya agak jiwang,, tapi cukuplah aku yang terasa sendiri..

Ok,, aku nak starting design blog aku sendiri.. Kalau tak dapat setle malam ni,, maybe malam lain lah.. Tengok bila aku free.. Mungkin ada gangguan sedikit waktu orang lain masuk blog ni,, @ bila korang masuk je korang rasa menyampah,, 1 je ucapan aku.. "Blah cepat sikit!"..

Sayonara.......

Catat Ulasan

0 Ulasan