Duit Free Dari Nuffnang V2

Sambungan dari Duit Free Dari Nuffnang...

So,, lepas aku buat searching di bermacam2 tempat,, aku dapat tahu,, rupanya yang banyak2 diorang dapat sampai RM 10k adalah dari "Minta Tolong Click Saya Punya,, Nanti Saya Click Awak Punya Balik".. Hahaha.. Aku cuma boleh tergelak aje la bila nak taip perkataan ni.. Sebab aku geli nak taip benda nih sebenarnya.. aku tak biasa buat,, dan yang penting,, "Keberkatan".. Paham pe maksud aku tak?

Seseorang yang standard dapat pendapatan sampai RM 10k pastinya ada ramai kawan kat internet.. Tak tau la samada kawan kerja @ kawan internet lah..Maybe kawan baru kenal ke ape ke,, dan kemungkinan lain ialah kawan dia ada juga website yang siarkan iklan nuffnang @ iklan pay per click yang sama fungsi macam nuffnang ni jugak.. maka,, terjadilah babak Click MengClick antara satu sama lain.. Dan fungsi ni tak kan menjadi kalau cuma dua orang je click.. jadi,, kena la rajin click orang lain punya jugak.. jadi,, dapat la unic visitor click pada stats kat nuffnang..

Kalau korang perasan,, pada "Bukti" yang diorang tunjuk tentang pendapatan diorang yang banyak gila babi tu,, kalau yang jenis tunjuk "pageview" dan "unic visitor" tu,, jarak kiraan antara dua benda ni tak jauh beza.. Contoh senang aku bagi,, kalau Unic visitor dia ada la 1000,, pageviews pasti dalam 1050.. contoh je la eh.. apa aku cuba terangkan ialah,, orang yang click tu mestilah dia cuma masuk sekali je.. kecuali kalau dia masuk,, dia layan bermacam2 posting lain,, maka,, itu yang membuatkan dia menjadi banyak pageview.. tapi kalau unic visitor,, cuma tambah 1 je..

Orang yang click tu hanya rajin click je,, dia takkan sibuk2 layan posting2 yang terdapat dalam website tuh.. dia akan cari iklan untuk di click dan dia terus blah pergi site lain yang terdapat dalam perjanjian antara dia dengan pemilik website.. dan beginilah seterusnya sampai la mampus...

Simple kan nak buat duit??

Aku tak marah kalau orang buat camni,, tapi disebabkan kalau ini cara korang nak dapat duit,, aku tak pelik la kalau kebanyakan advertise dari luar negara memang banyak "banned" Malaysia dari sertai advertise / publisher diorang.. kebanyakan dari Malaysia,, Indonesia,, dan mana2 yang kaki click ni memang diorang "banned".. hanya specific negara saja yang dibenarkan jadi diorangnya advertise/publisher..

Bagi yang Islam tu,, yang buat benda2 gini,, korang tak pk ke pasal "keberkatan" dunia ni.. kalau korang tak jaga keberkatan dunia ni,, camne korang nak rasa rahmat Allah.. yang jenis tak sembahyang tu memang dah sah2 memang tak tau pasal keberkatan ni semua,, tapi yang jenis sembahyang tu,, yang ada tuhan tu,, korang tak fikir yang semua ni lah penyebab kurangnya keberkatan dalam hidup korang..

Fikirlah baik2 masa nak cari rezeki Tuhan ni oi... big bos aku gaji RM 10k kerja ofis jadi manager,, dah umor 52 tahun,, tapi tak pergi2 lagi haji.. umrah pun tak pernah pegi.. bila tanya pasal duit,, duit simpanan,, mana ada dia simpan.. nak kata rumah mewah pun tak jugak..

Kawan aku,, keje jadi drafter,, gaji 6-7ribu,, dah 6 tahun kot kerja,, duit dalam bank ujung bulan je abis.. nak kata kaki enjoy pun tak je.. hari2 makan megi jugak..

Aiseh.. solat2.. solat jumaat.... chow cin cau... nnt aku smbung balik...

Sambung ke Duit Free Dari Nuffnang V3

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~