Duit Free Dari Nuffnang V3

Sambungan dari Duit Free Dari Nuffnang V2....

Ok,, sebagai kesimpulannya lah.. korang tak rasa ke sapa2 yang buat click2 tu dapat duit Haram?? aku bukan nak jeles ke kalau korang dapat duit sampai RM 100k sekalipun.. aku cuma nasihat.. lantak la kalau korang dapat sampai RM1 juta ke,, pedulik ape aku.. tapi ini aku yang cakap.. apa yang aku nampak tak betul,, aku tegur.. terima je la kalau aku cakap korang makan duit haram ke korang bangang ke..

Dah kalau ikut Terma dan Syaratnya tak boleh click,, bila korang click tapi korang sebenarnya tak berminat pun nak masuk jenguk iklan tu,, tapi niat hati dah menyesong memikir nak dapat duit senang,,, bukan ke "Duit Haram" namanya???

Kalau bagi yang berkeluarga tu,, ada ke korang fikir pasal anak2 korang? bagi duit dengan duit yang dapat dari kaedah Click2 nih.. tapi kalau rasa diri tak bersalah,, dan nak tetap dengan pandangan masing2,, itu korang punya pasal.. sebab kubur lain2.. aku nasihat boleh,, nak lebih2 pegi jumpa ustaz..

Ok,, ini je review aku tentang benda ni.. aku tak jeles,, aku tak rasa apa,, lagipun aku sengaja buat post ini untuk peringatan aku jugak nanti.. so,, samada korang baca ke tak baca ke post aku ni pun aku tak kisah.. pasal aku 100% pendapatan bukan dari internet.. aku tulis apa aku nak tulis,, apa aku rasa betul,, apa yang tak menyimpang dari Agama Islam,, maka,, aku taip aje.. Kalau ada yang terasa,, ada yang tak puas hati,, ada yang rasa blog aku ni teruk,, menyampah tengok blog aku ni ke,, itu korang punya pasal..

Babai.....

2 comments:

  1. salam sejahtera pemilik blog ini,saya setuju tentang ape yang saudara katakan dalam blog ni,dah memang terma dan syaratnya kan dalam nuffnang,betul juga kalau main click2 tu tak betul,sya setuju dengan pendapat anda,dan jika sesiapa terbaca komen saya ni saya mohon maaf kalau ada yang terasa.

    ReplyDelete
  2. P.s boleh tak saudara tunjukkan saya cara cantikkan blog saya newbies tahun ini.Terima kasih.

    ReplyDelete

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~