Hikmah Bersabar

Bismillah.. Dengan nama Allah swt..

Sabar....
Sabarrr.......!
Sape la yang boleh bersabar atas dugaan yang diberikan pada kita..
Semuanya atas kekuatan yang kecil yang diberikan Allah pada kita untuk kita bersabar..
Kadang2 kesabaran tu tak dapat nak tahan dan mengundang rasa marah..
Tapi apa yang kita boleh buat???...................... Bersabar je laaa.....
Tapi kadang2 dengan kesabaran yang kecil ini lah yang buat kita matang..
Seharian kita bekerja, duduk rumah.......................................

Ape mende wa merepek ni tak tau ar... heeee...............

Aku tengah online dari tempat kerja aku ni...
Aku kene jaga kaunter.. ish.....
Kat sini ade 1 computer yang aku boleh layan....
Sempat ar buka blog...


Eeeiiii......
Sabar je lah aku nih...
Ish...

Aku bekerja untuk IBM Cyberjaya sekarang...
Ok...
Bubbye....!