Blog Updated! Ucap Tama Aku, Owner Blog Selamber.!

Assalamualaikum Warahmatullahi Taala Wabarakaatuh..

Terlebih dahulu, aku, memohon ampun dari hujung rambut ke hujung kaki sebab dah terlalu lama aku tak update blog.selamber.org aku ni.. Aku rase aku sendiri pun dah naik menyampah dah nak tengok blog aku ni.. Tah apa yang ada.. Semua benda sama je.. Tak de ape2 yang best pon.. Huhuhuhuhu.....

Buat pengetahuan, aku lepas dah kawin ni memang lansung haram jadah tak tengok dah blog aku. Aku sebok dengan Isteri dan Anak aku.. Dan aku bahagia bersama mereka.. Sedar2 dah lebih 3 tahun aku kawin dengan isteri aku. Kejap je masa berlalu.. Kepada orang lain yang dah kawin tu pon aku tengok dah bahagia bersama family diorang.. Nak menangis rasanya bila mengimbau masa lalu..

Huaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Tapi hidup kena diteruskan.. Aku tak nak mengenang lagi masa lampau.. Walaupun kekadang terdetik di hati ini, tapi, apakan daya,,,, aku cuma insan biasa.. So, tangisan masa lampau itu elok, tapi jangan selalu le eh.. 

Kawan2 pulak walaupun duduk sekampung, aku jarang lepak dengan diorang.. Dulu waktu bujang pon susah aku nak lepak, ni lepas kawin? Haraaammmmmmmmm... Hahahaha... Tetiba time menaip ni, otak terfikir pasal Isteri aku..... Hmmmmmm..... Aku sekarang tengah bekerja.. Buat OverTime.. Nak buat macam mana, kerja kuli.. Orang suruh OT, aku OT, kalau orang suruh balik, aku balik.. Tapi sekarang ni bila menaip ni,, hati rasa rindu pulak kat isteri aku... 

Nah yang, bunga raya.. huhu..
Dalam hati ada taman rama-rama bro... Hahahaha... Belom lagi taman buaya, terus ku NGAPPPPP kan aje.. Huhuhu.. Jauh dimata, dekat di hati,,,,,,,,,,, paru-paru,,,,,,, jantung,,,,,,,,,,,,,,, rangka,,,,,,, tengkorak,,,,,, darah,,,,,,, isi,,,,,,,...............................................................................

Mak aku ni kaki tengah sakit, ade jangkitan kulat air... Macam2 jenis ubat kaki aku dah cari pastu bagi kat mak aku.. Yang cari kat pharmasy pon ade, tapi tak jalan.. Kaw2 punya liat kulat tu nak mati.. Ade sapa2 ade idea tak camne nak elok kan kulat tu? Kalau ade sape2 ade idea, boleh utarakan kat aku.. Mudah-mudahan korang semua dirahmati Allah swt.. Bukan ape, aku sebagai anak rasa risau bila tengok mak kita sakit... Susah mak aku nak bergerak... Kalau kudrat aku kuat, memang selalu aku nak angkat je bila mak aku nak ke mane2... 

Arrrrgghhhhhh!!!!
Tapi kudrat aku ni jahanam sikit.. Harap typing memang gile kentang punya laju... Tapi nak tolong mak sendiri pon susah... Ya allah, mantapkan body aku sikit,, supaya mudah aku nak tolong mak selalu....... Aminnnn....

Kepada yang di luar sana, sekiranya ada yang rajin nak tengok aku punya blog selamber ni, korang memang hebat... Blog ni, suatu ketika dulu, memang sangat femes, sampaikan aku dapat ramai pembaca setia.. Tapi tu dulu lah... Sekarang aku tengok pageview pon sehari pon kira bagus la kalau ade 5 orang masuk blog ni.. Tu pun aku rase, visitor tu sesat kot. Nak search lain, lain kuarnya.. Huhuhuhu...

Ok, insyaallah, lain kali kita sambung.. Nak dekat magrib dah, aku tak nak sebok mata asik pandang skrin computer ni.. Aku nak g surau dulu.. Akan datang, insyaalah aku akan cuba luangkan sedikit sebanyak masa pada blog aku yang dah tak popular lagi ni.. Dulu popular pon sebab gambar banyak je.. Sekarang ni tak de dah.. 

Akhir kata, kalau korang rajin, boleh scrool ke bawah lagi... aku ada hadiah untuk korang yang membaca... Kalau nak tengok la, klu tak nak, sila la blah dari blog aku nihhhh!!!! Hahhahahaha



























(^_^)




















































(^_^)





































(^_^)





































































(^_^)














































































(^_^)


















































































































(^_^)



































































































(^_^)





















































































































(^_^)

















































































































(^_^)





























































































































(^_^)





























































































































(^_^)





































































































































(^_^)

























































































































(^_^)




















































































































































































































































































(^_^)



























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































Muaaaaaaaaaaaahhhhhhhh!!!!!!
Semoga terhibur.........!!!! Sayonara,,,,!!! Arigato Wataikkkkkkk Massss!!!!

Wassalam....

Catat Ulasan

0 Ulasan