5hb Ramadhan 2010 (sesi sebelum berbuka puasa)

"Mak...............................!!  Lapo......................................!!"
Begitulah ayat ku ini ketika dulu kecik2 ngan mak aku... huhuhu,, almaklumlah,, aku kan anak bongsu,, manja tu lebih sket,, hehhehe,,,,

Sekarng baru pkul 5.49 pm.. sedar2 dah 5 hari puasa dah... ish,, moga tahun ni xde kantoi lagi dah la.. dah "beso panjang" dah ni.. hehehhe... dont be pk bukan2 ye.. ish,,
Tecnic Kajang Frens!

Hari ni aku meluangkan masa pergi ke laman web agama mencari sedikit ilmu yang aku boleh tangkap isi kandungan nye.. kadang2 aku tengok ade web yang bagi makna gila punye dalam.. susah untuk orang yang nk belajar ilmu ni.. bagi la yang simple2 sikit... aku jugak.. hehehe,,,

Ok,, i want continue my advanture searching for some & study what ever i want.. hehhehe...

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~