8hb Ramadhan 2010 (di waktu subuh yang hening)

Aku kini berasa bosan..
Mencari teman ke bukit bukau..
10k untuk peminangan..
Ai,, mana la aku nak nak cekau..

10k tu bro... mane nak cekau beb... hadeh,,, masak aku... ish,, awal taun depan... sempat ke aku ni... ish,,, oh ummi.. tolong lah diri ku ini... uwaaaaaaaaaa........ aku jugak...........!! ish,,, xpolah,,, biar aku pk sendiri la camne nak solve problem ni... hadeh.... pocah palo den...

Duit orang tu orang punya..
Duit sendiri sepah merata..
Duit dikumpul untuk beraya..
Duit nak kawin entah kemana...

Kui kui kui... betul lah pantun ni.. khas untuk aku yang sentiasa berfikir pada bulan puasa ni.. ish,,, tapi azam aku tengah kuat ni... selagi tempoh x abis,, selagi tu aku akan sentiasa berusaha... pk banyak pun xguna kalo keje dok tido aje kan.. heheh... kalo dah abis ikhtiar,, baru lah aku tawakal,,, berjaya @ x,, tu urusan allah swt... insyaallah...

Pandang sana pandang cini..
Depan mata tersondol babi..
3 hari handphone x berbunyi...
Aku jugak yang terase hati..

Haaaaa... yang ni 'lu pk la sendiri' apa maknenye... hehhe... nak wat camne kan.. aku gak ar yang terase.. nak wat camne... alasannye bulan puasa... xpelah.. maybe betul la kot.. bulan pose ni bulan kejar amal.. ish,, tapi aku x boleh la... ish,,, rindu,,,,,,,,,,, hehehhehehehhe...... ha,,, senyum2.... pehal senyum2 pulak.. kutuk aku lah tu,, ish,,, akuuuuuuuuuuuu jugak...............

Semalam tido pukul 3 pagi ..
Sedar2 je dah lewat petang..
Kalau begini la hari-hari..
Memang muka minta pelempang...

Pannggggggggg.....!! ish... sakit wooo... jangan ar tampar kuat2... demo sket2 dah la... hampeh betul lah.. ish,, xpe,, xpe... ish,, ade ke orang camni ek,, heheh,,, rase2 nye ade ke? aku??? aku mana ade camni,, saje je tulis ni,, dulu ade la,,, skang x dah.. skang dah rajin,, tido awal, bangun pun awal,, hehehhehehhehehehh,,,, haaa senyum lagi??? ish,,,, no komen no komen.... cite lain.....

Hutang budi sukar dilupa..
Hutang emas ingat-ingat lupa...
Hutang orang  boleh  terlupa..
Hutang puasa buat-buat lupa..

Heheheh... hutang oh hutang... nak tau x,, aku xpernah cuba nak berhutang dengan orang.. sebab aku takut xdapat bayor balik,,, tapi kalo hutang dengan tuhan ni mesti ade punye,,, ish,,, banyak hutang ni,,, ish,,, akan ku bayar jugak.. insyaallah... at least aku mengaku... sukati la orang nak pk ape.. asalkan aku sedar diri aku,,,  hehehe.... 

To be continue................................

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~