3hb Ramadhan 2010 (Hari Ini Sebelum bersahur)

Aku sedang leka menaip di laman ablog sambil mendengar bacaan ayat2 al-quran.. kisah aku ari ni,, pagi tadi aku bangun pukul 5.30 am,, aku xtau la berape puluh kali mak aku kejut,, tapi yang aku tau,, aku sedar2 je kene marah free.. huhu,,, maknenye banyak kali ar tu... bersahur la makan nasi.. lupe menu makan nye dah.. dah basi dah kot.. hehhe.. ari ni aku xwat ape2,,, cume petang aku pergi jap ke kebun sebab mak aku pesan suh amik msen sedut air yang abang aku guna untuk buat rumah dia.. nak simen2 tu kene ar ade air kan... baru nak buka,, ujan lebat.. jadi,,, sia2 je lah aku pergi.. ish...

Aku balik,, melayan computer jap,,, mengisi mane2 ruang kosong,, sambil memikerkan ape yang patut aku buat,, dan aku pun terlelap,, ish,,, sedar2 je dah petang... maka masuklah waktu solat fardu magrib menandakan dah waktu buka pose lah.. aku cume minum air cendol,,,
dan aku naik bilik balik... sampai la sekarang... perut aku xlapo2 jugak...
patut lah badan aku sekeping aje.. ish,,,
sape la yang dapat ubah diri aku ni...

Sedang aku sekrang ni leka menaip sedikit ayat2 yang membosankan,, aku terdengar sayup2 terdengar ayam berkokok,,, tu minta aku tido kot,, jadi aku nak tido lah ye...

Sekian..... hehehehheheh......

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~