26hb Ramadhan 2010 (aku sakit???)

Posted By: Hairilnua - 4:23:00 PM
Ye... aku memang sakit... sakit lengoh2 badan,, kaki,, tangan,,, ade sape nak urut?? (cam orang tua plak...)
hehehhehe....
dulu kecik2 aku pernah jatuh basikal masa nak pi kebun... (time tu jalan x berturap lagi),,
lepas jatuh tu aku rase x boleh bernafas,,,
aku cube dan cube...
sampai rase nak tercabot kepala ni sebab kehilangan nafas...
aku dalam posisi duduk tu terus jatuh terbaring...
terhentaklah kepala aku kat tempat duduk basikal...
tah cmne aku dah ok balik....
gitu la cerita nya....

sekarng ni kadang2 aku kene gak camni..
sesak nafas...
tapi aku boleh je nafas cam biasa...
penah g jumpe docte,,, tapi mcm jumpe orang bangang aje,, malas la aku...

tadi aku kene lagi...
tapi aku wt bodo je...
rase nak mati wa cakap lu...
nikmat tu ade...
pas aku mengucap,,,, rase nikmat semacam je bro....
sakit kat pale punye kuat...
aku pun baring lah... tangan pun aku kiamkan...
aku pun baring sambil terpejam...
mane tau dah nafas aku xbalik2 ke...
tengah pejam tu aku terbayang kan arwah bapak aku...
then aku nampak mak aku tengah solat..
aku nampak awek aku tunjuk "fu*k kat aku...
aku nampak diri aku sendiri..
aku nampak aku tengah menaip...
aku nak mendekati...
tapi terase macam aku mengundur...
makin lame makin jauh...
jauh.... jauh .... jauh....

tetibe aku rase macam kepala aku krem gila..
terase macam ade arus elektrik mengalir...
terase seperti kene ketuk pun ade..
tapi lain,,, rase macam something masuk kat pale aku,,
dan rasenye macam tengah pegang karan...
rasa renjatan beberapa saat...

dan aku bukakan mata...
terase seperti baru terlepas lagi kepenatan yang teramat...
tapi mataku lansung xlonglai.. seronok sekali...
rase terlepas satu beban yang aku pikul...
mohon sejahtera atas diriku...
mohon agar aku mendapat petunjuk dari allah...

terase seperti aku dihidupkan lagi...
cergas x terkata....
sehingga sekarang aku menaip ni..
aku tetap merasa nikmatnya...
tu sebab aku xnak cari mane2 docte..
dulu aku jumpe docte pun wat sakit ati aje..
ni skarang aku dapat nikmat...
dah beberapa kali aku dapat nikmat cam ni..
tapi sakit tu memang x ingat la bro...
dalam kira2 kurang 10 min je nikmat nye...
dalam 3 taun ni rasenye baru ni...
lame dah xkene mcm ni...
sat lagi elok lah sesak nafas aku...
mohon aku diberi hidayah....aniz.... hhehehhe...
semalam kat chatbox,,, hidayah_aniz,,, ehheheheh...
ok lah... itu saje..
nikmat x abis lagi bro..
nak solat dulu..
mane tau senyap time sujud ke,,,
moga ade aku dalam doa kalian..
muah....
hehehhehe.....
selambe adap jer r...

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

0 Kaki Selamber:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua