moto gt 128 ku yang first model keluaran modenas....




4 comments:

  1. Motor tu ada lagi ke? Lawa motor,macam tuannya.


    Yang paling stim,lampunya,mata sepet macam buka burung hantu jambul...

    ReplyDelete
  2. oi2... ngata moto sy ye ummi...punya la hensem moto tu jadi hantu jambul pulak..ish... ummi x tengok depan2,, sy lap baeeekkk punya... heee....

    ReplyDelete
  3. insyaallah,, warkah sedang disiapkan,, cume agak rumit sebab lame x bertemu,, dan laea x menyakat ummi kat cb halaqah...so,,idea pun kurang..nk tulis kene ikhlas,, nak datangkan keihlasan tu dah lepas,,tapi idea yang ikhlas tu kurang..banyak idea menyakat je ni..heee..

    ReplyDelete

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~