Bastard!!!!!!!!!! Punye Lembu.. Lembu Juga Kene.... Cam Gampang..!!

Ai... susahnye aku nak rase kebahagian yea... br je nak dapat,, tapi dah kene tinggal lagi.. memang muka aku ni jenis muka kene tinggal kot... ade sial kat muka aku ni kot.. ai... bila jadi macam ni la rokok jadi peneman.. susah kalau asik nak kecewa je.. agaknye aku ni patung kot x de perasaan.. em.. x pe2.. aku ensem aku ensem aku ensem cam lahanat.....!!! sial!!! banyak aku nak maki sebenarnye ni,, tapi aku bukan pemaki yang bagus,, dan memaki bukan diri aku yg sebenar.. aku jenis rileks,, slow,,, muka sentiasa senyum cam x de masalah... hm.. aku br pulangkan wet dia.. heee... dah kering dah aku... xmkn siang la aku bulan ni.. hahaha.. heee.. xpe.. aku x ske berhutang ngn org.. if ade sesape yg rase aku ade utang ngn dia,, jz bitau je.. insyaallah secepat nye aku pulangkan.. kalo ade la.. haahahaha..

Heee... aku gelak je banyak,, tapi ati aku ni perit woo... pait gile aku rase.. segala kesakitan tu betul2 menusuk jiwa aku...tapi,, aku rase cam nak demam aku ni..panas badan aku ni.. heee...

Ai.. mmg tngn aku betul2 gatal je nk menyakitkan diri sendiri... tapi apekan daya,, perut aku lapo.. frust tu frust gak,, tapi perut yg lapo ni kene la di isi dulu.. heee... 

Pe pun,, pada si Dia,, mmg skang aku sakit ati,, tapi,, besar lagi rase rindu aku pada kau.. teramat2 rindukan kau.. hm.....  rase nk kuar lah mlm ni.. tp sblum kuar nk makan dlu.. lapoooo...... pas makan,, trus kuar,, tenangkan fikiran.. x tido la aku malam ni,, heee... 

No comments:

Post a Comment

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~