Pantun Sempoi Ku Lagi

Posted By: Hairilnua - 12:42:00 AM
Pagi-pagi pergi merempit..
Merempit hanya untuk pergi ke kedai..
Kedai Isa je tempat ku pergi..
Untuk membeli buah tembikai..

Mata memandang sini dan sana..
Terpandang pula mak ku yang beauty..
Sempat ku tanya "mak nak pi mana?"
Mak ku jawab "nak pi kelas ngaji"..

Duk sibuk buat kerja....
Kerja tidor la ape lagi....
Amik kau sedar pukul 3..
On da sport la aku pegi mandi..

Layan kejap cerita kartun..
Lupa plak layan cite ape..
La ni aku sibuk susun pantun..
Idea x da nak tulis ape..

Ujan x henti-henti turun..
Sejuk badan bibir yang terasa..
Ni last pantun..
Hope bertemu di lain masa..

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

2 Kaki Selamber:

  1. tet...!!!!
    sume di reject,,
    mne leh perkataan je,beauty,la,X, LAST, & HOPE...
    ^_^

    ReplyDelete

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua