Cerita Jer..

Assalamualaikum...! Apa khabar sahabat blogger semua? Adakah anda semua sihat?? Muahahahaha... Lama gila sioooot aku tak update blog aku.. Sampaikan takde orang pun yang masuk blog aku ni.. Adess...

Semalam aku buat perubahan wajah sikit kat blog selamber aku ni.. Aku amik dari Simple Design jer.. Aku malas nak buat lain.. Aku nak buat simple2 jer.. Lagipun nak bagi kesenangan aku untuk membaca jer..

Lepas lama2 ni,, aku makin tak tau nak tulis apa.. Takkan la nak senyap lama2 n then bila muncul balik,, jadi cam sekarang ni.. ish.. Sebelum aku start menulis ni,, aku ada terfikir somthing sentiasa aku terfikirkan selalu dari dulu lagi.. Tapi sampai la ni aku tak dapat penyelesaiannya lagi.. Ish.. Sodih pakcik....!! Sodih!!!
Aku teringin nak cari pendapatan secara blogging... Tapi tak pernah berjaya.. Ranking aku sentiasa naik turun tanpa angin bertiup.. Sedar2 jer dah merundum teruk sampaikan tak da visitor pun.. Cuma sekarang ni ok sikit la dari tahun lepas,, sehari tak sampai 10 orang.. Sekarang dalam 100 - 200 orang yang masuk.. Aku pun tak tau apa yang dia cari.. maybe bahagian2 yang MUSLIMAH tu je kot yang dia msuk.. al maklum lah.. banyak aku upload kartun aje kat website ni..

Sambil aku menaip,, aku makan biskut lemak cicah dengan air milo kat tempat kerja.. Muahahaha... Aku pk aku nak aktiv berblogging balik lah.. Tapi in case kalo free lah.. Ada masa terluang,, aku akan bercerita sampai naik lemak pinggang aku duduk kat krusi nie.. Tartget aku cuma 1,, aku nak perolehi visitor yang ramai.. Aku pun tak tau sebab pe yang diorang nak ramai2 masuk sini,, tapi aku nak cuba jugak.. Insyaallah..

Akhir catitan,, salam hormat dari aku,, hairil,, semoga anda sihat sejahtera hendaknya.. Teruskan sapported anda terhadap saya yang selamber nie.. Muahahahaha.....

Catat Ulasan

0 Ulasan