Pantun Ikut Suka Ati

Posted By: Hairilnua - 9:56:00 AM
Cerita bermula begini..
Bersama adik mencari harta..
Terjumpa sebuah perigi..
Ramai yang berada di sana..

Aku dan adik berjalan terus..
Hingga tiba ke suatu tempat..
Suatu tempat yang jalannya lurus..
..............................................................................

aku blur ar gini....... failed la aku ..
aku sebenarnya nak ajak sapa2 lawan pantun....
kalo ari2 pantun sorang2,, boleh gila meroyan aku gini.. ish..
tolong lah daku ini....
anytime,,,
bila2 masa saja..
ketuk je blog ni..
aku balas terus..
exclusive masuk dalam post terus..
help me.....!

Serba Sedikit Tentang Aku

Nama aku Hairil. Tujuan aku mewujudkan blog ini adalah untuk mencari sedikit pendapatan menggunakan blogger. Aku dah berusaha sejak berumur 25 tahun dan masih belum berjaya sampai sekarang. Jadi, aku masih mencuba dan mencuba lagi sampai la berjaya. Insyaallah sedikit sebanyak dapat meringankan beban family aku.

3 Kaki Selamber:

  1. السلام علیکم ورحمه الله
    Hamba zackDAMAQ tumpang pantun

    HAMBA DATANG ASAL KEDIRI
    HAMBA BERDIRI TIADA KUDRAT
    MAHU BERTANYA SIAPA DIRI?
    SEBAB DIRI TIADA IRADAT

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Note Penting !

1. Tolong jangan buat SPAM komen kat sini.
2. Guna ayat yang ada BUDI BICARA yang baik.
3. Hanya komen perkara yang BERKAITAN dengan tajuk!
4. Ada rasa tak puas hati, call terus di 019-3587327. Cas mengikut kadar Telco Anda..
~

Copyright © Selamber Jer

Owner by HairilNua